Międzynarodowy Dzień Podcastów

PyrCaster MDP 2020

26 września 2020

Dziękujemy za Twoją obecność na

największym podcastowym wydarzeniu roku

PyrCaster MDP 2020

Świętujmy razem Międzynarodowy Dzień Podcastów!

PyrCast

Podcast pokazuje nieco kulisy powstawania edycji na rok 2020. Jest też zapisem rozmów z prelegentami o ich wystąpieniach i nastrojach przed konferencją. Warto przesłuchać wszystkie odcinki, żeby mieć dobre wprowadzenie do największego wydarzenia podcastowego w Polsce.

Program konferencji

9:00 - Powitanie

Rozpoczynamy Międzynarodowy Dzień Podcastów

Jak brzmieć lepiej i wyraźniej. Czyli najlepsza rozgrzewka przed każdym nagraniem i wystąpieniem

Krzysztof Jakubowski

Wspólnie wykonamy ćwiczenia, które sprawią, że Twoja mowa zabrzmi mocniej, pewniej i wyraźniej. Usłyszysz wskazówki, dzięki którym ochronisz swój głos i zapewnisz mu zdrowie na całe życie.

Sztuka rozmowy w podcaście

Katarzyna Błaszczyk, Hanna Bogoryja-Zakrzewska

Improwizowane scenki oraz przykłady z naszego reporterskiego życia. Opowiemy o sztuce zadawania pytań, także tych najtrudniejszych oraz o sposobach na otwieranie rozmówcy.

Podcastowa Zosia-Samosia — czy da się oddelegować tworzenie podcastu, budując markę osobistą?

Karolina Brzuchalska

Czy delegowanie zadań w podcastach jest możliwe? Oczywiście! Jak krok po kroku zabrać się za delegowanie, by dzięki podcastom wzmocnić przekaz swojej marki, docierać do szerszego grona osób i komunikować swoje biznesowe kompetencje? O tym dowiecie się z tej prelekcji.

Podróż przez lata podcastowania, czyli jak często trzeba zmieniać sprzęt?

Wojtek Wieman

PRELEKCJA ODWOŁANA!

Mam zamiar zabrać słuchaczy w podróż po 6 latach podcastowania, jak było kiedyś i jak jest dzisiaj? Jak zmienił się rynek sprzętu dedykowanego dla podcasterów i jak często trzeba ten sprzęt zmieniać jeżeli chcemy być postrzegani jako profesjonaliści. Co dają nowe zabawki, a czego nie dają? O tym chcę z Wami pogadać!

SEO dla podcastów

Marek Rak

Nie tylko strona podcastu jest ważna, czyli co można poprawić w podcaście, aby pozycjonować go lepiej w aplikacjach do podcastów.

Czy Patronite jest dla Ciebie - opis przypadku podcastu Kwadrans na angielski.

Szymon Marciniak

 

Myślisz o nagrywaniu podcastów, a może nawet nagrałeś już kilka lub kilkanaście odcinków i świat się o nich dowiedział. Im bardziej wciąga Cię świat tworzenia podcastów tym więcej czasu zajmuje Ci praca nad nagraniem, edycją, publikacją a w końcu promocją twojego dzieła. Pojawia Ci się w głowie wtedy taka szalona myśl – a może założę profil na Patronite i moi słuchacze będą mi płacić za mój czas i moją twórczość.
Audytorium czy społeczność?

Marta Niedźwiecka

Rzut oka na przypadek trudny. Podkast z tematem, którego nie da się reklamować. Podkast z treściami, które są „za trudne dla Kowalskich” oraz zestaw kontrowersji w pakiecie. Czy w takich warunkach można budować dotarcie i liczyć, że w ogóle ktoś będzie cię słuchał? Case study O Zmierzchu, jako przykładu na hegemonię kontentu.

Jak wykorzystać mailing w budowanie relacji wokół podcastu

Dominik Juszczyk

 

Wydaje się, że podcast to po prostu mówienie do mikrofonu, jednokierunkowa komunikacja. Przekonałem się, że dla mnie prawdziwe podcastowanie zaczyna się, kiedy ta komunikacja staje się dwukierunkowa. Dlaczego? I jak to robić?

You've Launched Your Podcast, Now What? Tips and Tricks on Marketing Your Show with Yvonne Ivanescu

Yvonne Ivanescu

Are you adopting a build it and they will come approach with your podcast? Growing your podcast audience is something you should do regularly, dedicating just as much time and passion as you do when crafting and recording each of your episodes. But how do you do that exactly? Let Spreaker show you.

Budowanie społeczności podcastu

Kaja Mikoszewska

Opowiem o tym, jak i po co stworzyć społeczność wokół podkastu, jak o nią zadbać, żeby ładnie rosła, oraz co robić, żeby utrzymywanie jej nie zjadało nam mnóstwa czasu — na praktycznych przykładach z grupy na Facebooku.

Zarabiaj głosem

Magdalena Wadowska

Czy chcesz być osobą pewną siebie, wpływową a zarazem naturalną i autentyczną? Czy chcesz, by ludzie słuchali cię z zaciekawieniem, uwagą i zachwytem, a nie dlatego, że trzeba czy wypada? A wiesz czego potrzebujesz? Głosu, który pasuje do twojego doświadczenia, możliwości i wartości jakie wnosisz do świata. Owszem głosem informujemy, ale ludzie nie tylko słuchają treści jakie przekazujesz, a postrzegają wagę twojego przekazu w kontekście czy mogą ci zaufać czy nie i na podstawie tego jak brzmisz. Czy wiesz, że ważniejszy jest sposób w jaki mówisz, a nie to co mówisz? Jeśli chcesz głosem motywować, inspirować, prowadzić ludzi? Pokonaj monotonię, właściwie akcentuj, zarażaj emocjami, energią… Wówczas głos pozwoli ci wskoczyć na wyższy poziom drogi zawodowej. I zapewniam cię, że można się tego skutecznie nauczyć!

Podcast w biznesie, czyli komu i jak podcastowanie robi dobrze biznesowym celom

Angelika Chimkowska

W swoim wystąpieniu pokażę gdzie i jak wykorzystać podcast na ścieżce klienta w promocji i sprzedaży. Niezależnie czy jesteś właścicielem firmy, czy ekspertem pracującym na etacie podcast pomaga realizować zawodowe cele. Temat ważny dla tworzących podcasty i tych, którzy w nich występują.

Podcasty chyba nie mają sensu. O tym kiedy warto, a kiedy mniej warto robić podcasty.

Piotr Konieczny

Jak zadawać pytania gościom podcastu, aby stworzyć interesujący odcinek.

Maciej Filipkowski

Rozmowa z gościem jest jedną z najpopularniejszych form podcastu.  Czy wiecie, że jakość odcinka zależy nie tylko od kalibru gościa, którego zaprosicie, lecz przede wszystkim od Waszego przygotowania do rozmowy?  Moją supermocą jest zadawanie wnikliwych i trudnych pytań. Pierwszy raz i ekskluzywnie na PyrCasterze 2.0 podzielę się z Wami tym jak przygotowuję się do każdej rozmowy z gośćmi. Ile pracy w to wkładam i jakie triki stosuje. Myślę, że może to być ciekawa prelekcja zarówno dla początkujących jak i doświadczonych podcasterów.  Zapraszam Was serdecznie i nie mogę się już doczekać pytań od Was.

Podcasting vs tradycyjny biznes

Piotr Bucki

Jak zrobić podcast pozytywnie wpływający na biznes. Nie oczywisty case study Biznes w IT vs J-LABS.

Automatyzacja marketingu na podstawie podcastu

Michał Kowalczyk

Przygotowanie do podcastu, nagranie go, stworzenie opisu, transkrypcja, stworzenie grafiki do mediów (LinkedIn, Facebook, Instagram), zaplanowanie postów, stworzenie postu na bloga z odcinkiem, odpisywanie na maile słuchaczy. Skąd brać na to czas? A co, jeśli powiem Ci, że duża część tych aktywności może dziać się automatycznie i niemal za darmo, a Ty odzyskasz czas? Jak zautomatyzować cykl wydawczy podcastu?

Wzbogacenie narracji efektami dźwiękowymi

Maciej Kubera

W moim referacie poruszę kilka problemów związanych z montażem efektów dźwiękowych i atmosfer towarzyszących opisowej narracji słownej. Posłużę się przede wszystkim przykładami z audioprzewodnika z Muzeum Powstania Warszawskiego. Pokażę, jak radzę sobie z problemami odpowiedniego uporządkowania dźwięków, jak unikam zbytnich tautologii i układam efekty w spójną całość.

Modele współpracy między podcasterami a platformami subskrypcyjnymi, czyli jak zarabiać na podcaście.

Paweł Heba

Każdego twórcę, który zbliża się do profesjonalizmu interesuje, jak przekuć włożony w podcast wysiłek na zysk. Trudne jest czerpanie znaczących korzyści z eksploatacji podcastów w platformach przystosowanych do monetyzacji innego rodzaju treści, a rynek reklamowy nie jest gotowy zasilać tego segmentu dużymi budżetami. Naturalnym sojusznikiem twórców są tu subskrypcyjne platformy audio – prezentacja Empik Go ma na celu przedstawienie modeli współpracy, która przynosi korzyści obu stronom.

Czy podkastowy BOOM ma szanse przełożyć się na powstanie rynku reklamowego w podkastach?

Marek Mysłek

W prelekcji razem z Bartoszem Drozdowskim chcielibyśmy pokazać jak rynek podkastów rozwinął się na przestrzeni lat pod kątem potencjału marketingowego. Bazując na badaniach dotyczących rynków w USA i  Polsce, pokażemy obecne standardy i zasięgi tego medium.

Prelekcje były nagrywane. Uczestnicy otrzymają dostęp do nagrań video.

Prelegenci

PyrCaster MDP 2020

Yvonne Ivanescu

Spreaker

PyrCaster MDP 2020

Paweł Heba

Empik Go

Virtualo
PyrCaster MDP 2020
PRELEKCJA ODWOŁANA

Wojtek Wieman

YesWas Podcast

PyrCaster MDP 2020

Szymon Marciniak

podcast Kwadrans na angielski

PyrCaster MDP 2020

Marta Niedźwiecka

podcast O zmierzchu

PyrCaster MDP 2020

Dominik Juszczyk

podcast Z pasją o mocnych stronach

PyrCaster MDP 2020

Katarzyna Błaszczyk, Hanna Bogoryja-Zakrzewska

Torba Reportera

PyrCaster MDP 2020

Kaja Mikoszewska

podcast Nerdy Nocą

PyrCaster MDP 2020

Marek Rak

podcast Radiogram

PyrCaster MDP 2020

Angelika Chimkowska

podcast Silna marka w praktyce

PyrCaster MDP 2020

Magdalena Wadowska

PublicFriend

PyrCaster MDP 2020

Piotr Konieczny

Niebezpiecznik

PyrCaster MDP 2020

Krzysztof Jakubowski

podcast Sztuka gadania

PyrCaster MDP 2020

Maciej Filipkowski

podcast Zaprojektuj Swoje Życie

PyrCaster MDP 2020

Piotr Bucki

podcast Biznes w IT

PyrCaster MDP 2020

Michał Kowalczyk

Excellent Work

PyrCaster MDP 2020

Karolina Brzuchalska

Pretty Well Done

PyrCaster MDP 2020

Maciej Kubera

Teatr Polskiego Radia

PyrCaster MDP 2020

Marek Mysłek

Digital Audio (Mobile Rockets)

Sponsorzy i partnerzy

Złoty sponsor

PyrCaster MDP 2020

Sponsorzy

PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020

Partnerzy medialni

PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020

Lubisz nas? Pokaż to!

Udostępnij informację o PyrCaster MDP 2020 na swoim blogu, w mediach społecznościowych, lub w swoim podcaście. Dołącz do grona naszych przyjaciół.

PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020

Organizator

PyrCaster MDP 2020

oraz

PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020

Pomogli nam

PyrCaster MDP 2020
PyrCaster MDP 2020

miejsce

PyrCaster MDP 2020 jest konferencją online. Niestety nie możemy się spotkać osobiście, dlatego przygotuj sobie zapas kawy, usiądź wygodnie, załóż dobre słuchawki i włącz kamerę. Widzimy się w Internecie, a dokładny adres strony WWW z transmisją znajdziesz w potwierdzeniu zakupu biletu.