Zapraszamy Was serdecznie na
największe podcastowe wydarzenie roku
PyrCaster MDP 2019
Świętujmy razem Międzynarodowy Dzień Podcastów!
Program konferencji
9:00 - Rejestracja, networking
Rozpoczynamy rejestrację, osoby, które przyjadą wcześniej, mają czas na wspólne poznanie się i tzw. networking. Możecie też zacząć umawiać się na wspólne nagrania 😉
9:45 - Powitanie
Rozpoczynamy Międzynarodowy Dzień Podcastów
Prelekcje
Jak podcasty tworzą i niszczą wizerunek eksperta
Joanna Cieślak-Ospalska
To oczywiste, że podcasty budują markę osobistą i mogą wzmocnić wizerunek eksperta. Ale nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, że równie łatwo mogą ten wizerunek zniszczyć. Co zatem zrobić, by uniknąć pułapek i jak najlepiej zadbać o nasz przekaz?
Podcasty to dopiero początek. Dlaczego czeka nas głosowa rewolucja
Karol Stryja
Podcasty powoli przedostają się do zbiorowej świadomości. Najciekawsze jest jednak dopiero przed nami. Słyszeliście takie nazwy, jak Alexa, albo Google Asystent? Te małe, super sprawne urządzenia niedługo zagoszczą – podobnie jak w amerykańskich – i naszych domach, zastępując tradycyjne radia… i nie tylko. Karol Stryja opowie nam o tym, czego dowiedział się podczas tegorocznej edycji największej konferencji dotyczącej technologii głosowych Voice Summit.
Podcasting w Europie – co w europejskiej trawie piszczy?
Mateusz Sójka
Kiedy jest mowa o podcastach, często patrzymy w stronę USA żeby się dowiedzieć, jaka oczekuje nas przyszłość. Jednak w wielu krajach europejski rynek podcastowy jest mocno rozwinięty i można się od nich wiele nauczyć.
Jak wykorzystać moc storytellingu w podcastach?
Adam Pioch
Jak angażować za pomocą opowieści? Jak opowiadać by fascynować? Jak wykorzystać moc storytellingu w podcastach?
Czy wchodzenie w audio ma sens? – perspektywa wydawcy
Sylwia Kupracz
Rynek audio wciąż u nas raczkuje. O podcastach, asystentach głosowych czy TTS robi się coraz głośniej, ale wciąż gros użytkowników nie wie czym są podcasty, a reklamodawcy nie dostrzegają korzyści i tego, czym to medium różni się od pozostałych. Co duży wydawca, specjalizujący się w byciu na bieżąco, wiadomościach i video online ma z inwestowania w ten obszar? Co może mieć w przyszłości?
Ukryty potencjał podcastów narracyjnych - dlaczego warto z niego skorzystać?
Krzysztof Nowak, Michał Kasprzyk
Wszyscy twierdzimy, że lubimy słuchać dobrze opowiedzianych historii. A co z ich… opowiadaniem? Polska scena podcastowa pokazuje, że podcasty narracyjne są jeszcze niebieskim oceanem. Zatem jaką wartość i potencjał mają podcasty w formie historii? I w jaki sposób wpływają nie tylko na słuchaczy, ale także twórców? A co najważniejsze – jak się za nie zabrać?
Mam podcast i co dalej? Redystrybucja treści krok po kroku
Joanna Ceplin
Jak zamierzasz dotrzeć do osób, które nie słuchają jeszcze Twojego podcastu? Gwarantuję Ci, że ta publiczność na pewno spędza czas na platformach społecznościowych. Rozwiązanie jest proste, wykorzystaj formaty i narzędzia o których opowiem, aby zwiększyć zasięg i lepiej budować relacje z publicznością.
Świat czeka na Twój podcast
Marek Jankowski
Podobno statystyczny podcaster publikuje 7 odcinków i… daje sobie spokój z nagrywaniem. Dlaczego tak się dzieje i jak temu zapobiec?
Nagranie i promocja podcastu jako powtarzalny proces
P. Mamczak, P. Szymański
Czego osiedlowe dresy mogą Cię nauczyć o promocji i tworzeniu podcastu?
Dawid Straszak
- Jak promować swój podcast, żeby nie być nachalnym bubkiem, a docierać do nowych słuchaczy?
- Jak kreować wizerunek podcastu, żeby nie przegrywać nierównej walki ze zdjęciami małych kotków?
- Jak stosować charyzmatyczne taktyki (wykorzystywane przez prezydentów USA) w marketingu podcastu?
Czyli o wykorzystaniu psychologii charyzmy w promocji i tworzeniu podcastu.
Tworzenie podcastu w zespole, czyli jak wypuścić odcinek na czas
Kamil Dudziński
Tworzenie podcastu – choć schematyczne – staje się tym bardziej skomplikowane, im więcej osób bierze udział w procesie. Jak zebrać to wszystko do kupy, by wypuścić odcinek na czas i bez stresu? Czy jest na to magiczna pigułka? Tak – komunikacja. I to o niej porozmawiamy.
Warsztaty
Sztuka prowadzenia ciekawej rozmowy
H. Bogoryja-Zakrzewska, K. Błaszczyk
Dzień dobry, co u Pani/Pana słychać?
(Być może ciszę? Być może uliczny gwar? A może śpiewanie ptaków?).
Jaki Pani/Pan ma w związku z tym nastrój?
Z czym się Pani/ Panu kojarzy ten dźwięk?
Żeby rozmowa była ciekawa, żeby dowiedzieć się czegoś więcej o człowieku nie wystarczą pytania zanotowane na kartce. Zresztą, jeśli możemy coś doradzić schowaj tę kartkę głęboko w kieszeni (jeszcze się przyda, powiemy Ci kiedy). I zacznij dociekać :-).
Na tym workshopie chcemy nauczyć dwóch rzeczy. Po pierwsze, zadawania pytań, na które otrzymuje się ciekawe, albo potrzebne odpowiedzi. Po drugie, umiejętnego słuchania. Będziemy rozwijać wyobraźnię, ćwiczyć kojarzenie faktów i aktywne słuchanie. To wszystko przed mikrofonem.
Prawne aspekty podcastingu wraz z sesją Q&A
Piotr Kantorowski
Tematem warsztatów będzie omówienie podstawowych kwestii prawnych związanych z podkastingiem w tym w szczególności kwestie dotyczące tego: czym jest podcast, na co zwrócić uwagę podpisując umowy z podwykonawcami, jakie prawa przysługują twórcy podkastu oraz inne kwestie dotyczące wszystkich podkasterów. Po krótkiej części warsztatowej odbędzie się sesja Q&A, w której tematem będą wszystkie te kwestie, które na co dzień spędzają sen z powiek podcasterom.
Nagrałem podcast. Co dalej?
Krystian Zych
Masz nagrany pierwszy odcinek i nie wiesz co dalej zrobić, aby świat mógł się nim cieszyć. Podczas warsztatu przejdziemy całą ścieżkę tworzenia i publikowania podcastu. Dowiesz się również jak dystrybuować go do różnych katalogów i co w ogóle jest potrzebne, aby słuchacze do niego dotarli.
Storytelling w praktyce
Aleksandra Rutkowska
Dzisiaj już niemal każdy wie, że dobry opowiadacz skutecznie przyciągnie i utrzyma uwagę odbiorcy.
Skoro to takie jasne, to wszyscy tłumnie chcą poznać nowe techniki i sposoby opowiadania. A przecież opowiadacza każdy z Was nosi w sobie. Niewiele trzeba kochani, by wrócić do korzeni i odkryć w sobie duszę storytellera. Ja Wam o tym wszystkim przypomnę.
Zaczniemy od struktury opowieści, omówimy sobie co po czym w dobrej „story” następuje. Potem opowiem Wam o moich niezawodnych sposobach na przyciągnięcie i utrzymanie uwagi słuchacza, widza. Więcej nie zdradzę, po prostu się spotkajmy na tym warsztacie.
Gimnastyka języka
Jędrzej Paulus
Warsztat podcastera obejmuje sztukę prowadzenia rozmowy, umiejętności techniczne czy sposób promocji swoich nagrań. Żeby prowadzić dobrą rozmowę należy mówić wyraźnie i miło dla ucha. Dobra wymowa, intonacja, nawet oddech, tworzą dobrą atmosferę rozmowy i ułatwiają odbiór.
Podczas warsztatu zaczniemy od najprostszych ćwiczeń, będziemy robić śmieszne miny, podskakiwać, nadymać policzki, udawać syrenę alarmową i wygłaszać absurdalne łamańce językowe. Choć brzmi to śmiesznie, zaobserwujemy poprawę wymowy już po kilkunastu minutach rozgrzewki.
Wersja PDF do wydrukowania lub zapisania w telefonie. Zawiera szczegółową agendę w podziale czasowym.
Wersja eko 😉 do zapisania w kalendarzu. Zawiera szczegółową agendę w podziale czasowym (plik .ics możesz pobrać i zaimportować do kalendarza)
Prelegenci
Hanna Bogoryja-Zakrzewska
Torba Reportera / Studio Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia
od 27 lat reportażystka Studia Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia. Współautorka książki “Zdarzyło się naprawdę. Opowieści reporterskie.” (wyd. Znak) Prowadzi bloga i podcast Torba Reportera.
Laureatka wielu nagród: „Grand Press”, „Melchiory”, SDP oraz KRRiT. Wielokrotnie prowadziła wykłady o reportażu i storytellingu w Polsce i zagranicą. Autorka radiowych kampanii między innymi „Jesteśmy przeciw”, „Stop Korupcji!”, oraz „Oddech dla”, dzięki której powstał Bank Respiratorów w Centrum Zdrowia Dziecka. Była przedstawicielem Polski w Feature Group przy Europejskiej Unii Nadawców. Odznaczona Złotym Mikrofonem, Brązowym Krzyżem Zasługi, medalem „Zasłużony dla kultury polskiej”.
Strona WWW: Torba Reportera
Katarzyna Błaszczyk
Torba Reportera / Studio Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia
od 2007 roku reportażystka Studia Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia. Współautorka książki “Zdarzyło się naprawdę. Opowieści reporterskie.” (wyd. Znak) Prowadzi bloga i podcast Torba Reportera.
Absolwentka prestiżowej, międzynarodowej szkoły reportażu radiowego EBU Master School. Stypendystka Marion Dönhoff Stiftung. W latach 2015-2017 oraz 2019-2021 przedstawicielka Polski w Feature Group przy Europejskiej Unii Nadawców. Jej reportaże były wielokrotnie nagradzane i nominowane do nagród w konkursach “Melchiory”, SDP, “Grand Press”, Konkurs im. T. Mazowieckiego o nagrodę polsko-niemiecką. Otrzymała Nagrodę im. Bolesława Prusa w kategorii “Młody dziennikarz” za całokształt pracy.
Strona WWW: Torba Reportera
Adam Pioch
Storyteller
Specjalizuje się od ponad dekady w Storytellingu. Tworzy opowieści a a także uczy jak to robić. Zaczął od najbardziej wymagającego podręcznika w Toastmasters jakim jest „Storytelling”. Wiąże się to z wcieleniem się w różne postaci, prezentowaniem dialogów, jak i misternym tkaniem dramaturgii opowieści. Adam storytelling wykorzystuje w przemawianiu jak i w marketingu, ucząc swoich klientów tworzenia angażujących biznesowych opowieści dla potrzeb budowy firm.
Jest współautorem książki „Biblia e-Biznesu 2”. Przygotował 2 rozdziały w tym jeden o STORYTELLINGU!
To ten obszerniejszy 🙂 Drugi rozdział to niespodzianka, pełna jak to mówią „mięcha”.
Tu ta pozycja:
http://helion.pl/view/88412/ksiazki/biblia-e-biznesu-2,biebiz.htm
Napisał opowiadanie umieszczone w 13 rozdziale książki „Narratologia” autorstwa Pawła Tkaczyka. Stworzył własną markę szkoleń z tworzenia angażujących opowieści: Storytelling Power! Szkolił pracowników: Allegro SA, Barenbrug Polska, Wyższa Szkoła Logistyki, Merlin SA, GPD Advertising, Dom Wydawniczy Medium, ArcelorMittal FCE, Home.pl SA, 3M Poland, TVIP, KGHM.
Pisze opowieści z gatunku grozy która jest jego ulubionym gatunkiem literackim. Kolekcjonuje wspomnienia, sporadycznie bloguje.
Strona WWW: Kolekcjoner Wspomnień
Krzysztof Nowak
Podcast Do Początku
Podcaster w Do Początku – jednym z niewielu polskich podcastów narracyjnych. Pracował w startupach, agencjach, januszpolach i islandzkim browarze. Cierpi na chroniczną potrzebę włóczęgi, dlatego postanowił obrać styl życia cyfrowego nomada i oddać się swojej pasji – filmowaniu. Założyciel Single Hop Media – studia produkcyjnego tworzącego video w praktycznie każdym miejscu na świecie.
Prywatnie miłośnik piwowarstwa i wszystkiego co można zrobić na rowerze, publicznie obsesjonalny gaduła.
Strona WWW: Do Początku
Michał Kasprzyk
Podcast Do Początku
Podcaster w Do Początku – jednym z niewielu polskich podcastów narracyjnych. Przemówienia sprawiły, że życie wywróciło mu się do góry nogami i dzięki temu ma teraz cel w życiu, pracę i żonę. Chce opowiadać historie, które dają wartość odbiorcom oraz pomagać innym tworzyć takie historie. Najnowsze medium, które mu na to pozwala i którym się ekscytuje, to podcasty.
Przed publicznością czuje się jak ryba w wodzie, więc pomaga wygłaszać lepsze przemówienia ludziom, którzy chcą skuteczniej przekazywać swoją wiedzę lub inspirować innych. Mówca czerpiący wiele z TEDa. Organizator TEDxWroclaw. Założyciel Biura Mówców Spice, które pomaga w kontakcie ze świetnymi prelegentami. Zaangażowany w projekt pierwszej europejskiej analogowej bazy kosmicznej z zespołem Space Is More.
Strona WWW: Do Początku
Piotr Kantorowski
Podcast Prawo dla biznesu / Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
Przedsiębiorca, prawnik, podkaster. Od 5 lat prowadzi – Kancelarię Prawną Kantorowski, Głąb i Wspólnicy. Od ponad roku prowadzi swój podcast Prawo dla Biznesu. Od zawsze pasjonuje się biznesem. Zamiłowanie do biznesu jest u niego widoczne na wszystkich polach jego działalności. W Kancelarii zajmuje się obsługą przedsiębiorców, a w podkaście wyjaśnia osobom, które zaczynają przygodę z biznesem jak odnaleźć się w gąszczu przepisów i jak wykorzystać je na swoją korzyść. W swojej działalności zawodowej zajmuje się przede wszystkim kwestiami dotyczącymi prawnych aspektów marketingu, e-commerce oraz IT i prawem nowych technologii.
Strona WWW: Prawo dla biznesu
Joanna Cieślak-Ospalska
Positivemind
Lubię o sobie mówić, że jestem zwierzęciem medialnym. Głównie dlatego, że od kilkunastu lat pracuję z mediami (jako PRowiec i konsultant) oraz dla mediów. Przede wszystkim tych mówionych. W radiu robiłam prawie wszystko – biegałam z mikrofonem, prowadziłam audycje, byłam didżejem, kierowałam zespołami dziennikarzy i prezenterów dwóch lokalnych rozgłośni – Radia ZET Gold w Toruniu i Radia PLUS w Bydgoszczy. W obu koordynowałam działania promocyjne w eterze.
Doświadczenie z zakresu public relations zaczęłam zdobywać jeszcze na studiach, pracując m.in. w Torfarm S.A. (obecnie NEUCA). Zajmuję się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi firm. Prowadzę szkolenia, warsztaty i konferencje. Konsultuję, doradzam i pomagam. Piszę felietony do “Biznesu Kujawsko-Pomorskiego”.
Interesują mnie wszelkie zagadnienia związane z kreowaniem marki osobistej (personal branding), jej komunikowaniem (aktywną obecnością w mediach tradycyjnych i społecznościowych oraz w przestrzeni publicznej).
Jestem także pomysłodawczynią i organizatorką spotkań mentorskich Z biznesem mi do twarzy. To projekt promujący przedsiębiorczość wśród kobiet. Więcej na ten temat w zakładce Z biznesem mi do twarzy.
Strona WWW: Positivemind
Karol Stryja
Podcast Zawodowcy
Podcaster i wielki entuzjasta voice’a. W Zawodowcach szuka odpowiedzi na pytanie – dlaczego ludzie robią to, co robią. Po godzinach organizuje meetupy, tłumaczy czym są smart speakery i dlaczego coraz częściej będziemy z technologią ROZMAWIAĆ.
Strona WWW: Zawodowcy
Mateusz Sójka
CEO/co-founder Podigee
Niegdyś programista, dziś przedsiębiorca i od ponad 6 lat współzałożyciej firmy hostingowej i analyticznej dla podcastów Podigee, która w 2018 roku została liderem na rynku niemieckim. Klienci Podigee chwalą sobie prostotę użytkowania, innowacyjność i różnorodność funkcji.
Mateusz posiada szeroką wiedzę na temat podcastów i interesuje się też trendami w dziedzinie on-demand audio i voice assistants / smart speakers.
Urodzony w Wielkopolsce, w młodym wieku wyjechał za granicę i od tego czasu mieszkał w Niemczech, Hiszpanii, Szwajcarii i obecnie ponownie w Niemczech. Te różne doświadczenia pozwoliły mu rozwinąć otwarty na świat charakter i czerpać natchnienie i pomysły z różnych kultur i obyczajów. Mateusz ma 3 letniego syna i mieszka ze swoją partnerką w Berlinie.
Strona WWW: Podigee
Aleksandra Rutkowska
Storytelling w praktyce
Strona WWW:
Marek Jankowski
Podcast Mała Wielka Firma
Przedsiębiorca, autor książek „Mała wielka firma” i „Pułapki small biznesu”. Zdobywca nagrody Podkaster Roku 2017. Od ponad 10 lat nagrywa podcast Mała Wielka Firma, w którym rozmawia z przedsiębiorcami o tym, jak rozwijać biznes. Stworzył też kurs PodcastPro, w którym uczy, jak stworzyć podcast, który wzmocni twoją markę.
Strona WWW: Mała Wielka Firma
Sylwia Kupracz
Dyrektor Działu Zakupu Treści oraz Business Owner Audio w Ringier Axel Springer Polska
Odpowiada za pozyskiwanie contentu, a także buduje i wdraża strategię Audio. Entuzjastka angażujących treści – szuka takich, które podążają za użytkownikiem i odpowiadają na jego potrzeby. Upatruje w Audio szansy na rozwój jakościowych i rozwijających treści.
Strona WWW: audio.onet.pl
Przemysław Mamczak
Podcast Jak Uczyć Futbolu
Trener piłki nożnej, w trakcie kursu UEFA A, z certyfikatem „Coerver Coach Assistant”. Dyplomowany pedagog, analityk gry sportowej i menedżer piłki nożnej. Absolwent Politechniki Wrocławskiej. Dziennikarz sportowy Grupy Weszło!, koordynator serwisu Weszło Junior, autor podcastu Jak Uczyć Futbolu i radiowej audycji Akademia Weszło Junior. W przeszłości związany m.in. z UEFA.com, „Gazetą Wyborczą” czy 90minut.pl. Specjalista ds. marketingu i budowy marki, wydawca książek.
Strona WWW: ExtraTrener
Paweł Szymański
Podcast Jak Uczyć Futbolu
Trener z licencją UEFA A. Dyplomowany analityk i menedżer piłki nożnej. „Coerver Coach Assistant” oraz „Coerver Football Coach”. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, kierunek: Fizjoterapia. Uczestnik wielu konferencji i szkoleń w Polsce oraz za granicą z zakresu techniki, taktyki, motoryki i psychologii piłki nożnej. Współautor podcastu „Jak Uczyć Futbolu”.
Strona WWW: ExtraTrener
Joanna Ceplin
przedsiębiorca digital, bizneswoman, trenerka skutecznej komunikacji online
Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych i z sukcesami doradza innym jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji online, czyli rozwoju ich biznesów i marek. Pomaga tworzyć i wprowadzać na rynek produkty online i sprzedawać z sukcesem. Autorka książki „Uwierz w swoją markę online” oraz kursów online: „Jak zbudować znaną markę online”, „Jak tworzyć angażujące treści i przyciągać klientów”, „Zaplanuj swój biznes w mediach społecznościowych”, „Skuteczna reklama na Facebooku”, „Turbo lista mailingowa”. Założycielka Akademii Smart Brand, kompleksowego programu edukacyjnego dla małych przedsiębiorców. Oprócz szkoleń online prowadzi w całej Polsce szkolenia stacjonarne “MarkaOnline.pl”. Przez ostatnie trzy lata w jej kursach i szkoleniach wzięło udział ponad 13500 przedsiębiorczych osób. Partner w agencji CommunicoArts oraz właścicielka Lemon Social Media. Laureatka konkursu Sukces Roku w kategorii „Innowacyjne działania w komunikacji” za nowatorskie podejście do promowania wydarzeń na żywo w mediach społecznościowych. Autorka artykułów w “Forbes.pl”, “My Company Polska” i w wielu innych, na temat wpływu mediów społecznościowych na rozwój biznesu i marki.Swoich odbiorców przekonuje, że media społecznościowe to nie tylko złodzieje czasu. Dla przedsiębiorczych osób jest to najefektywniejsze narzędzie do rozwoju biznesu – o ile robią to dobrze.
Strona WWW: joannaceplin.pl
Dawid Straszak
People manager, trener, psycholog biznesu
„Co zrobić, żeby stać się bardziej charyzmatycznym?” – to pytanie Dawid zadaje już kilka lat, a swoimi odkryciami dzieli się z innymi na wykładach, szkoleniach oraz w podcaście Charyzmatyczny.
Strona WWW: dawidstraszak.pl
Kamil Dudziński
Podcast Książki Które Uczą
Od początków kariery zawodowej koordynuje projekty, skupiające się z każdym kolejnym na terminowym tworzeniu dobrych treści. Współpracuje m.in. z Bartkiem Popielem (liczysiewynik.pl) i Kamilą Rowińską (kamilarowinska.pl). Od 2017 roku nagrywa podcast „Książki Które Uczą”, a od niedawna pomaga także innym w tworzeniu i skutecznej dystrybucji ich treści. W szczególności podcastów.
Strona WWW: ksiazkiktoreucza.pl
Jędrzej Paulus
Podcast Developer Wannabe
Jędrzej chciał wiedzieć więcej o nowej branży i dotrzeć do doświadczonych osób w IT, ale spece nie mieli dla niego czasu. To normalne, każdy z nas jest zajęty. Jędrzej musiał wiedzieć więcej. Połączył ego- z altruizmem. Założył podcast, aby zadać swoje pytania osobom z wielką wiedzą, a zdobytymi informacjami dzielić się z innymi.
Strona WWW: codeboy.pl
Krystian Zych
Jak zrobić podcast
Podcaster, edytor podcastów, trener podcastingu, autor szkoleń, warsztatów i filmów. O podcastowaniu, a jakże. Pomaga osobom stawiającym pierwsze kroki w podcastingu, podpowiada jaki sprzęt warto kupić i jak z niego skorzystać. Doradza co zrobić, aby podcastowe hobby nie było drogą przez mękę. Organizuje konferencje podcastowe. Współpracuje także z firmami widzącymi w podcastach obiecujący kanał dystrybucji treści do obecnych i potencjalnych klientów.
Strona WWW: jakzrobicpodcast.pl
Patronat Honorowy
Konferencja objęta Patronatem Honorowym Prezydenta Miasta Poznania Jacka Jaśkowiaka
Sponsorzy i partnerzy
Złoty sponsor
Sponsorzy i partnerzy
Partnerzy medialni
Lubisz nas? Pokaż to!
Udostępnij informację o PyrCaster MDP 2019 na swoim blogu, w mediach społecznościowych, lub w swoim podcaście. Dołącz do grona naszych przyjaciół.
miejsce
PyrCaster MDP 2019 odbędzie się w Poznańskim Parku Technologiczno-Przemysłowym przy ul. 28 Czerwca 1956 r. 406 w Poznaniu.
Szczegóły dojazdu pod mapą.
Adres:
Poznański Park Technologiczno-Przemysłowy, pomieszczenia Poznań Biznes Partner.
ul. 28 Czerwca 1956r. nr 406. Sala konferencyjna i sale warsztatowe znajdują się na parterze. Budynek dostosowany jest do poruszania się na wózku inwalidzkim.
Dojazd samochodem:
Zjazd z autostrady A2 Poznań Luboń na drogę nr 430, kierunek Poznań. Odległość od zjazdu do PPTP, to ok. 800m. Można szukać tablic kierujących do PPTP lub Urzędu Miasta.
Dla uczestników konferencji parking na terenie PPTP będzie bezpłatny. Szczegóły w e-mailu przed wydarzeniem.
Dojazd komunikacją miejską:
Dojazd z dworca autobusowego oraz dworca PKP Poznań Główny autobusem nr 171 do przystanku Osiedle Dębina (kierunek Osiedle Dębina). Czas przejazdu ok. 20 minut, bilet czasowy kupisz w aplikacji Jak dojadę, SkyCash, moBILET, mPay, GoPay, w biletomacie na przystanku lub w niektórych autobusach.
Galeria zdjęć
Autorką poniższych zdjęć jest Anna Stasik (wyczarowaneswiatlem.pl, fb/wyczarowaneswiatlem)
Autorką poniższych zdjęć jest Wiktoria Kochaniak