Międzynarodowy Dzień Podcastów

PyrCaster MDP 2023

30.09.2023, Poznań

Zapraszamy do udziału w

największym podcastowym wydarzeniu roku

PyrCaster MDP 2023

pod hasłem Wyższy poziom podcastingu

Świętujmy razem Międzynarodowy Dzień Podcastów!

Program konferencji

8:30 - Rejestracja, networking

Rozpoczynamy rejestrację, osoby, które przyjadą wcześniej, mają czas na wspólne poznanie się i tzw. networking. Możecie też zacząć umawiać się na wspólne nagrania 😉

9:00 - Powitanie

Rozpoczynamy PyrCaster 2022!

Prelekcje

Automatyzuj, a resztę czasu poświęć na relacje

Krzysztof Kołacz

Z mojej prelekcji dowiesz się, jak wykorzystać proste narzędzia, które nosisz przy sobie każdego dnia. Dzięki automatyzacjom powtarzalnych procesów – zarówno tych produkcyjnych, marketingowych jak i sprzedażowych – odzyskasz cenny czas i wykorzystasz go na budowanie długofalowych relacji ze swoimi słuchaczami i partnerami biznesowymi.

Maszyna contentu dopalona AI. Jak podcast pomoże Ci nienachalnie sprzedawać i budować markę osobistą oraz brand firmy.

Jędrzej Paulus

Ta prezentacja to case study podcastu Escola Mobile, który buduje markę firmy i jej pracowników i szefa. Z pomocą AI uruchamia maszynę contentu i z jednej treści robi wiele treści.

Dzięki temu dzielenie się wiedzą jest bez nachalnych ruchów, jak dziwne zagadywanie na Linkednie lub opowieści sprzedawcy Miro z memów, co mu Niemiec płakał, jak sprzedawał auto.
Za to z dzieleniem się wiedzą i otwieraniem biznesowych drzwi, o których nie mamy pojęcia, że są.
Dźwięki i sceny reporterskie w podcaście. Jak nagrać, by osiągnąć zamierzony efekt.

Torba Reportera i Podcastera

Większość polskich podcastów to monologi lub rozmowy. Niektórzy chcieliby jednak zrobić coś więcej, tylko nie bardzo wiedzą co i jak.

Warto postawić na sceny reporterskie i dźwięki, bo one rozpalają wyobraźnię słuchaczy. Trzeba tylko wiedzieć jak je nagrywać. I nie chodzi tu wcale o to jakiego sprzętu użyć. Najważniejszy jest pomysł, a potem właściwy sposób nagrywania. 

Podczas wykładu będzie dużo dźwiękowych przykładów i przydatnych podpowiedzi.

Dlaczego podcasty nie generują leadów, ale nieźle sprzedają. Czyli o roli podcastów w lejkach i procesach marketingowych.

Łukasz Kosuniak

Podcast to bardzo efektywne narzędzie marketingowe, ale często jest „skreślane z listy” marketerów, bo ciężko udowodnić ich bezpośredni wpływ na sprzedaż.
Z własnego doświadczenia mogę jednak potwierdzić, że podcast odpowiada za ponad połowę najwyższej jakości leadów marketingowych. Jak to się dzieje, że podcasty pomagają w sprzedaży, ale trudno to zmierzyć?
I właśnie o tym:
  • Jak mierzyć skuteczność podcastu w działaniach marketingowych i sprzedażowych
  • Co mi dał podcast jako marketerowi i konsultantowi marketingu B2B?
  • Jak wykorzystać podcast w działaniach marketingowych a przede wszystkim w budowaniu marki?
  • Dlaczego podcast nazywam „bombą treściową” i często wykorzystuję w recyclingu treści?
Opowiem podczas mojego wystąpienia. 
Wyróżnij się lub zgiń - osobowość Twojego podcastu w praktyce

Angelika Chimkowska

W swoim wystąpieniu Angelika Chimkowska na przykładach pokaże jak strategicznie podejść do tworzenia podcastu, aby nie tylko tworzyć zaangażowaną i lojalną społeczność, ale wyróżnić się wśród innych.

Będzie poruszać się wokół takich tematów jak personal branding, pozycjonowanie, autentyczność i spójność. W czasie swojego wystąpienia dokona dekonstrukcji skutecznych formatów, aby przełożyć je na taktyki i działania. Zaczerpnie ze sprawdzonych marketingowych narzędzi, aby można było je wykorzystać je w promocji podcastów.

Chrząszcz nie tylko w trzcinie, czyli wartość głosu w tworzeniu podcastu

Krzysztof Buratyński

Badania pokazują, że głos stanowi kluczowy element pierwszego wrażenia. Na podstawie samego brzmienia naszego głosu słuchacz w 0,3s buduje pierwsze odczucie na nasz temat.

Budując markę w świecie podcastu, content marketingu czy streamingu często skupiamy się na kwestiach technicznych, zapominając o tych najbardziej organicznych – czyli tego, jak prezentujemy się odbiorcy. Filtry percepcyjne utrudniają nam obiektywną ocenę własnych umiejętności, a szukając powodów, dla których mamy mało odtworzeń czy subskrypcji, często unikamy niewygodnego tematu… naszego własnego mówienia.

Jak to jest, że niektórych twórców słuchamy z przyjemnością godzinami, a innych wyłączamy po kilku minutach? Odpowiedź często jest bardzo prosta.

Głos, dykcja, intonacja, prozodia – to tu dzieje się magia przykuwania uwagi, pokazywania profesjonalizmu, zaangażowania, energii i wartości. Jakość naszej produkcji nie zaczyna się w mikrofonie, adaptacji akustycznej czy DAWie. Zaczyna się w naszym aparacie głosowym.

Podczas prelekcji opowiem nieco o najczęstszych błędach i problemach, które obserwuję u podcasterów i twórców contentu, ale pokażę też sposoby na radzenie sobie z nimi. Chrząszcz w trzcinie już nigdy nie będzie straszny – bo i nie ma powodu, by był!

Tego w Polsce jest za mało, czyli jak wyróżnić swój podcast?

Michał Kasprzyk

To nie jest tak, że z prostymi wywiadami jest coś nie tak. Ale ile można? Jest masa ciekawych formuł, narzędzi i elementów, które sprawią, że Twój podcast może się wyróżnić. Zachód już z tego korzysta, a czemu w Polsce ciągle nieliczni lub… nikt? Rozmawiałem z twórcami i przedstawicielami największych firm podcastowych z całego świata, żeby pomóc Ci stworzyć wyjątkowy podcast.

Nie zawsze chodzi o hajs. O społecznym wymiarze podcastowania

Monika Adamska

W przestrzeni dużo się mówi o podcastach jako narzędziu do rozwoju biznesu, pozyskiwaniu klientów, budowania marki osobistej – i tak, podcasty dają wiele możliwości reklamowo-PRowo-sprzedażowych. Jednak warto też dostrzec w nich potencjał w obszarze troski o lepszy świat.

W jaki sposób podcasty mogą wspierać rozwój dzieci i młodzieży? Dlaczego podcastem powinno zacząć się lekcje przedsiębiorczości? Jak pomagać zwierzętom poprzez nagrywanie rozmów? Jak nie patrzeć na podcasting jedynie przez pryzmat szmalu – i co to daje psychice?

Odwrócenie uwagi od pieniędzy nie jest tożsame z robieniem podcastów za darmo – i o tym będzie ten wykład.

Czy #AI - sztuczna inteligencja zastąpi podcasterów?

Karol Stryja

Porozmawiajmy otwarcie. Czy to prawda, że #AI zastąpi również podcasterów? A może prawda jest taka, że warto przyjrzeć się narzędziom, jakie sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe może wnieść do świata podcastingu? O wizji przyszłości, ale również o obecnie dostępnych rozwiązaniach, które możemy wykorzystać tworząc content audio będziecie mogli posłuchać już podczas nadchodzącej edycji PyrCastera. Zaprasza Karol Stryja. Niech #AI i #podcasty będą z nami wszystkimi.

Jak mówić, żeby słuchali. 3 warstwy dobrego podcastu.

Łukasz Hodorowicz

Wystarczy mówić, żeby inni nas usłyszeli. To stwierdzenie jest równie prawdziwe, jak zdanie, że wystarczy podskakiwać, żeby zacząć latać.

Mowa ma niewiele wspólnego z komunikacją, ale aby się komunikować, trzeba mówić. To jednak nie wystarczy. Żeby stworzyć dobry podcast, musisz ogarnąć wszystkie 3 warstwy komunikacji. Nauczmy się więc nagrywać podcasty, których ludzie chcą słuchać.

Panel z nagrodami

Wojciech Strózik, Jędrzej Paulus, Krzysztof Kempiński

Rozmowa do której zapraszamy uczestników.

16:45 - Zakończenie

Zakończenie konferencji.

18:00/19:00 - Afterparty

Zapraszamy na afterparty. Nie określamy godziny zakończenia 😉

Spotykamy się w pubie „Ministerstwo Browaru” na ulicy Ratajczaka 34.

Prelegenci

PyrCaster MDP 2023

Krzysztof Kołacz

Bo czemu nie?

PyrCaster MDP 2023

Jędrzej Paulus

Podcastuje.pl

PyrCaster MDP 2023

Torba Reportera i Podcastera

torbareportera.pl

PyrCaster MDP 2023

Łukasz Kosuniak

businessmarketer.pl

PyrCaster MDP 2023

Angelika Chimkowska

Silna Marka

PyrCaster MDP 2023

Krzysztof Buratyński

Lektor po Godzinach

PyrCaster MDP 2023

Michał Kasprzyk

Marketingowe Tipy

PyrCaster MDP 2023

Monika Adamska

Podcast o Głosie, Podcast Otwarte Klatki

PyrCaster MDP 2023

Karol Stryja

ZAWODOWCY

PyrCaster MDP 2023

Łukasz Hodorowicz

Marketing z głową

Sponsorzy i partnerzy

Sponsorzy

PyrCaster MDP 2023
PyrCaster MDP 2023

Patroni medialni

focus on  business
PyrCaster MDP 2023
PyrCaster MDP 2023

Lubisz nas? Pokaż to!

Udostępnij informację o PyrCaster MDP 2023 na swoim blogu, w mediach społecznościowych, lub w swoim podcaście. Dołącz do grona naszych przyjaciół.

W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów
W ruchu słucham podcastów

Organizator

PyrCaster MDP 2023

oraz

PyrCaster MDP 2023
PyrCaster MDP 2023
PyrCaster MDP 2023
PyrCaster MDP 2023

miejsce

PyrCaster MDP 2023 odbędzie się w budynku Concordia Design przy ul. Zwierzynieckiej 3, 60-813 Poznań.

 

Adres:

Concordia Design

Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań